Tanter på bardisk På

Precis hemkommen från en promenad när vi passerar ferrari (en av pubarna nedanför) står massa tanter och dansar porrdans på bardisken.. HERREGUD! Fulla gamlingar är flera miljoner gånger värre än fulla ungdomar.. Utanför står de två par oxå i övre medelåldern.. männen bråkar och tjafsar lite.. och kvinnorna står och vinglar med ett vinglas i handen och drar i männen.. Detta fick mig att tänka på T-bar i Lund, ett ställe jag jobbade som black jack croupier på innan.. Den scenen har man sett tusen gånger i de där lilla rummet jag satt i.. Ett okej för ungdomar i 20 års åldern eller man kan ju lite mer förstå.. Men lite mindre okej för 55+.. Inte för jag inte menar att man ska ut och ha skoj när man är gammal.. Det ska man absolut ha.. Men man kanske borde bära sig lite mer civiliserat åt. Inte ofta man ser 30 åringar i en sån scen.. (visst de finns undantag) men i största allmänhet menar jag då.

På lördag är de FEEEESTAR dax.. Underbara Emelie ska ner och har lovat henne att gå ut och skaka rumpan lite.. Loong time ago.. Ska bli skoj att testa natt livet här nere oxå.. Skrämmande man inte gjort det men så går de när man inte har barnvakt.. Herregud jag har blivit en svensson.. :S detta måste ändras på..

På måndag börjar pluggandet.. ihhhh.. och jag som inte ens skaffat böckerna än.. Måste fixa.. Kanske får åka in till Las Palmas på söndag o leta lite..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback