Önskar nog inte ens min värsta fiende ett 2011 som vi hade

Men nu är det äntligen 2012 och vi går mot nya tider.. Lägger allt 2011 kaos bakom oss och som sagt tar nya tag.
Har varit lite dålig på att blogga på sista tiden, har haft väldigt mycket ilska i mig, vi har haft semester i sverige full med sjukdom och vi har varit utan internet ett tag..
Men nu har jag gått och våldgästat jobb så jag kan skriva några rader..
Lite uppdateringar.. Vi har äntligen fått en bil som hunnit varit hos en reperatör i två veckor oxå..v (dock inte den bilen vi betalat handpenning på) den ser vi nog aldrig.. Tror de sålde den..
Neos första jul sov han igenom.. Natten till julafton tillbringa vi på akuten med stackars Neo som hade öroninflamation.
Hans 1 årsdag var iallafall jätte fin han var vaken och nästan lika glad som alltid..
Nyår tillbringa vi hos My och Fredrik.. De hade gjort så fint och de var jätte god mat.. Tack..
Jag kom in på två av utbildningarna jag sökt.. Så nu ska jag bli student igen.. Plugga vinets utveckling.. och även web design.. All kurslitteratur är dock på Engelska så det blir kämpigt.. Men ska ändå bli skoj..
Nu sitter jag här på jobb och blickar ut över havet och stranden.. Massa folk som badar dock bara turister.. De inser nog inte att de är KALLT.. de är så glada de får lite sol på sig..
Detta var en liten snabb uppdatering. Nu blir det surfa lite till sen gå upp och fortsätta dejta solstolarna.. Neo däckade direkt efter pannkakorna så han ligger i sin vagn med sylt runt hela munnen.. min lilla gris..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback