Första pluggdagen

Då ska man se hur detta blir.

Ska ju börja plugga nu så man får väl öva lite html koder.

Detta är seriöst som kinesiska, men man kommer väl snabbt in i de. Att en sådan text som ser så lätt ut kan vara så svår.. Bara att börja plugga, ska bara försöka hitta boken någonstans till ett pris som inte ruinerar en totalt. Har någon boken basics of webdesign av terry morris så hör gärna av er. :) Vinets utveckling satte inte igång idag så får se om de kommit upp något imorgon. Tur iof för idag har jag bara hållt på att klydda med min studiomail som företaget helt plötsligt fick för sig att ta bort utan förvarning. kan ju säga jag hade hela företaget och massa annat där. men men. får väl gå runt o sura lite till de går över. Nu ikväll har det varit jobb och nu ska ja krypa ner till sängs. Förlåt allt kommer i en enda följd (har inte förstått radbyte än :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du ska göra rad byte med html kod är det <br>

2012-01-24 @ 04:10:26
Postat av: Linda A

det va från mig, haha. Puss

2012-01-24 @ 04:11:33

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback