Även jag fick en julklapp idag på denna Julaftonen

Idag är det helg dag här i Spanien.. De firar att de tre männen kom med gåvor till Jesus så deras julafton med andra ord.. Och även jag fick en lite present idag.. Tack underbara Lukas.. Fick en sjukt fin Majorca ring.. Hittade tyvärr ingen bild på Internet på just denna så de får vänta till om två veckor när jag får den.. Den de hade i affären var för stor för mina fingrar.. tänka sig.. trodde aldrig jag skulle ha små fingrar..*längtar längtar längtar* Nu ikväll har jag jobbat och trodde jag skulle kunna slänga mig i soffan och äta jordnöttsringarna Lukas och Neo lovat spara till mig.. Men nä.. Kom hem till en över speedad Neo och en trött Lukas.. Neo har nog varit i kylen och halsat några redbull.. för han är verkligen inte riktigt klok.. Klättar runder som värsta galningen..
Nä nu får vi väl försöka klubba ner lilleman i sängen så vi kommer upp i god tid.. för imorgon börjar REAN!!!! Blir iväg till las terrazzas (outleten) där även media market finns. Lukas måste ha en ny telefon.. Sen blir de väl ett besök på Mango.. Där kommer man aldrig ut tomhänt.. så löjligt billigt där.. aldrig köpt ett plagg över 15€ där..
Tyckte de va så tråkigt med bara massa text så bjuder på en gammal bild.. (bara för vi fått internet nu betyder inte de att de funkar, de e sååååå slött)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback