Att lära sig leva 2 vuxna och ett barn på 48kvm.

Det har inte varit lätt, men du tror jag vi lyckats. Igår hade vi världens röjar dag. Kom på att vi kan använda våra resväskor att lägga handdukar och lakan i och ha under sängen. Vi packade ner några av hyresvärdens 5 miljoner båtar och la upp i garderoben. Nu finns de bara 11 kvar.. Tur de.. Dom är sjukt fula..
Jag förstår verkligen inte varför de inrett denna lägenheten som de gjort.. Varför massa stora möbler och stor soffa och stor fåtölj? Och i hemska färger? Men men.. Har vi tur hittar vi snart något annat.. Cardenas har en tvåa (sv 3a) som jag är lite sugen på.. Sjukt fin men verkar dock som den är utan takterras.

Min blogg vill inte riktigt som jag idag.. den vägrar acceptera ny rad så får väl göra såhär istället.. Idag har jag även försökt att fixa lite med inloggningarna till utbildningarna jag ska gå.. Kan fortfarande inte rega mig på SH.. Lite irriterande. Nä nu ska jag försöka uppdatera min mobil så även jag kan få skype på den..

Kommentarer
Postat av: Emma

Prova att trycka Ctrl samtidigt som du trycket Enter (när du ska hoppa ner en rad). Jag hade samma problem innan men det funkar om jag gör så :)

2012-01-09 @ 20:45:19
URL: http://happyworkaholic.bloggplatsen.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback