annorlunda blogg ställe

sitter förtillfället uppkrupen på bordet fönstert öppet och paden lutad mot ytterluckorna. allt detta meck för att överhuvudtaget komma ut på internet. kallt är det oxå idag.
fredag den 13 märks verkligen idag. har för tillfället ingen telefon , den valde att plötsligt lämna mig inatt efter varit sjuk i två dygn. så nu måste jag ut och leta ny. blä. fick leta ny till lukas förra helgen och efter hans klydd på media markt kommer jag väl få åka dit själv. om ni undrar varför allt hamnar på en rad kan jag erätta den hemska nyheten man tydligen inte kan görany rad när man bloggar på paden. och internetet är så segt så man inte kan ladda upp bilder. blir bättre när jag börjar plugga får väl bosätta mig utanför hemmet då. imorgon blir de kanske upp i bergen en sväng sen ska vi ha middag. kul och få lite sällskap hit till öns ände. nä nu ska ja fixa till naglarna sen ner på marknaden en sväng. jag ber om ursäkt kära läsare att ja har en sån sjuk ointressant blogg för tillfället. men när man har ett internet som de tar flera timmar för att ladda så blir ja bara så less. men som sagt blir bättre. hoppas jag. ska ner till moviestar o se om de har något wificsom är utan kontrakt. vill inte skaffa internet om nästaclägenhet har wifi. 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback