Sömnlös i Mogan

Sitter här och försöker bli trött. Tvn fattar jag inget av varken de spanska eller engelska, internet är segt eller inget alls så man inte kan kolla play, dvderna glömde jag i Sverige, folk börjar droppa av från facebook och sambo och son sover.
Så nu sitter jag här i min lilla ensamhet och lyssna på ljudet från Ferrari (baren på andra sidan gatan) och letar inköps ställe på material. Ni kan ju gissa hur lätt de e med mina språk kunskaper. Går si så där. Har iallafall tror jag lyckats hitta en Kinetics leverantör på kanariöarna och skickat iväg ett mail till henne google översatt. Tror hon tänker dumma svensk som inte kan något. Undrar lite vad de står i de mailet egentligen. Ibland kan man få fram de mest konstiga sakerna där men men hoppas mitt budskap gick fram så jag slipper byta material att jobba med. trivs så himla bra med Kinetics.
Nä nu får de vara slut på mitt meningslösa bloggande.. Kanske borde ta o joina resten av familjen i vår 270 säng.. de ni :P Men va gör man inte när sovrummet är litet och fyrkantigt.. Lukas har lyckats gå med på att sälja sitt älskade hus nästa år så vi kanske kan hitta nåt fint i denna byn innan priserna går upp. Motorvägen håller på att byggas och är klar om 2 år. priserna kommer öka riktigt rejält då nu är de ju lite världens slut men med motorvägen blir de ju helt plötsligt väldigt centralt.. För vi har sagt att efter ha bott här kan man nog inte sätta sig någon annan stans.. För tillbaka till gråa sverige vill vi inte på vintrarna.. även fast man saknar familj och vänner, men som sagt när man väl är hemma har man mer tid över, även fast ja har fått för mig att jobba som fan både i jul och i sommar. Men man kan väl hinna me båda.. de har ja gjort innan.. eller????
Nä nu fortsatte jag med mitt meningslösa skrivande.. lätt så när man är lite sådär halvtrött men ändå pigg. hjärnan går på högvarv och man ordbajsar..
Nä GODNATT!
Detta knarket ska jag försöka leta upp imorgon.
Börjar känna abstinensen komma. De har sålt ut kanebo makeupen i hela Puerto de Mogan.
DET ÄR INTE OKEJ!

Nä just det Maria meningslöst babblande var de.. Hejdå och godnatt än en gång..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback