som att leva på 00 - talet

Internet och telefoni här är under all kritik.. Trodde aldrig jag skulle säga att Sverige är ett väldigt utvecklat land men de är det. Iallafall om man räknar telefon och internet.. Finns inget som heter obegränsat eller höga GB. tror vi sprang på 1GB högst till internet till smartphone och vi fick reda på att man inte skulle använda internet i telefonen.. Mobiltbredband var oxå under allkritik de enda man kunde få som var bra var ADSL och de var bara upp till 10GB med snabb hastighet. Och priserna var chockhöga.. Kan ju säga jag saknar mitt gamla 3 abonemang med gratis internet typ hur mycke jag ville och massa fria minuter och sms för under 500 för allt:- här får jag inte ens ett internet som är skapligt för de priset..
Men nu ska vi inte gnälla det är ändå ett paradis.. Men får nog vänta med mina lyxvanor med fria minuter och fri surf några år.. Tur Lukas letat upp en bar med gratis wi-fi och stor öl som kostar 1,50 € så man kan sitta där och mysa när internet hemma flippar och man måste göra något viktigt på datorn..
AHHHH kom precis på att jag gett tillstånd till phonehouse att byta ut min dator istället för att laga den.. det smarta jag inte tänkte på var att alla mina bilder de sista 3 åren fanns där plus ALLA mina portfoliobilder på alla jobb.. Som jag lagt in där för jag skulle fixa ett usb och ha allt samlat.. Men ni kan ju gissa om de blivit av.. nä de har de inte.. Man ska INTE skjuta upp saker och ting man ska göra det direkt!!!! så nu har man lärt sig de oxä.. suck.. Ingen bra dag idag.. ÅNGEST!!! och godnatt..

Kommentarer
Postat av: syster

och så slutar vi att KLAGA!!! TAACK

2011-09-27 @ 21:47:10

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback