Nu ligger man här hemma hos föräldrarna oc...

Nu ligger man här hemma hos föräldrarna och väntar på att tiden ska gå så de blir den 21 så jag och neo oxå får flyga till vårat nya hem. Vi har fått en underbar lägenhet i puerto de mogan. Precis nere vid stranden med havsutsikt och allt. Längtar till vi kommer ner. De bara regnar och blåser i detta jävla landet ändå. Och lukas som är nere berättar var dag hur fint väder han har och hur varmt de är. Blä. :-P. Nä nu skulle bara skriva av mig lite. Upp tidigt imorgon och flytta motorcykeln. Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag kommer kapa planet den 21:a så var inte för säker på att ni kommer till Puerto de mogan.. jag tror vi alla hamnar i Halmstad, vi har ju egen flygplats här :P

2011-09-13 @ 10:10:16
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback