Blivit en zebra

Smarta jag hade smörjt in neo med solfaktor 50 inför vår båtresa imorse, då vi var mitt ute på sjön kunde jag såklart inte tvätta av mig den så jag tänkte inte mer på det och har utan att veta om de kliat mig på armarna så min bränna blivit värsta hemska zebra brännan.. Illa.. Fick lägga mig och sola lite direkt när vi kom hem för att jämna ut de hela lite. resultatet blev betydligt bättre.. aja ja fick lära mig en liten läxa iallafall.
Båtturen var jätte mysig men vi bestämde oss för att bara åka till puerto rico för då fick man en timmes extra på hemresan där man åkte genom vatten där de brukar vara delfiner. Givetvis såg vi inga, hade inte trott det heller. Neo gillade båtresan. Tur de så slipper vi åka bussen när vi ska någonstans sålänge han inte går själv. Jag hatar åka buss i Sverige med vagn, fick reda på att här är ännu värre. Här får man inte ha vagnen på bussen så ett jäkla projekt att åka buss så nä tack vi håller oss till havet.. :)
Såg nu när jag var inne och kollade bloggen att mitt sms inlägg igår kväll inte hade kommit in (måste verkligen skaffa en fungerande telefon och internet. Så får ta och dela med mig av den fina utsikten från vår takterass idag istället.
Nu får de vara bra för denna gången. Grillen är på tändning däruppe och sangrian väntar runt hörnet..

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh så mysigt det ser ut att vara där sötnos!

2011-09-25 @ 22:08:12
URL: http://alicealizee.blogg.se/
Postat av: my

Spännande att läsa din blogg Maria! Har helt missat allt som hänt i ditt liv det senaste året, helt otroligt ju!!

Vad gör ni nere på gran canaria? Vilken fin liten pöjk du har fått!

Massor med kramar

//My

2011-09-25 @ 22:14:16
URL: http://sittinginarainbow.blogspot.com
Postat av: Maria

Alice jaaa de är bara att komma och hälsa på glöm magaluf och halmstad :)



My ohh va skoj du titta in. Hade inte en aning om att du blogga den får man se till o följa. hänt mycke i ditt liv på de sista åren ser ja. Ja har varit väldigt dålig på att blogga men har fått skäll nu så får väl se till att sätta igång på allvar nu.. vi ska jobba sen.. lukas som massör efter hans pappa ledighet är slut. och ja ska jobba som bartender och makeup artist är det tänkt.. tack så mycke. han är så go. hur går de me din lilla? bakas för fullt? när är det dax? kramar.

2011-09-26 @ 01:21:43
Postat av: tette

sköna bild på vår lille och tog en musrunda i morse Neo.

29/9 vädret här i kalla Sverige är 23 grader. T.o.m Molly tyckte det var för varmt, hon tog en musrunda i morse och har legat och sovit på sängen hela dagen annars. Allt bra med dina älsklingar Aremis och Molly. Kramar i sommarvärmen.

2011-09-29 @ 15:30:38
Postat av: vickan

är kortet taget från er lgh? då vet jag ju precis var ni bor, bättre läge går ju knappt att få =)

2011-10-20 @ 14:17:20

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback