Varm och skön söndag

Imorse ringde klockan allt för tidigt.. Eller ja klockan tio men jag är ju som sagt bortskämd när de gäller sova länge. Det bar iväg hem till elisabeth och johan så Lukas kunde få sin massage och vara lite mindre invalid än va han va. Igår när jag gick till jobb satt han helt stel med Neo i knäet och tittade på tv, när ja kom hem några timmar senare satt de i exakt samma position och plats.. Stackars Neo som måste dras med sin stela pappa en hel lördag kväll. Det var riktigt populärt när jag kom hem..
I alla fall Lukas fick sin massage och Neo fick ett dop i den stora poolen.. Han älskade de.. Så undra om hans lilla här hemma kommer duga nästa gång..
Nu ligger mina pojkarna och sover och jag har precis vaknat till liv.. KUL.. Nu när de inte är många timmar kvar till läggdags.. Så nu blir det lite städning sen krypa upp i stolen på balkongen med en drink och kolla in alla vita turister som kom igår :)

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback