Då var ännu en dag avklarad

Idag har jag inte fått gjort mycket mer än legat på stranden och sen jobbat.. Skönt att vara igång och jobba igen.. Jobba kvällar passar mig super bra.. Så kan man vara i solen och steka hela dagarna.. Skönt liv.. De andra jobbet jag fick jagar mig.. Men de var verkligen inget för mig.. Men dom kan verkligen inte förstå ordet nej jag kan inte jobba dag nu jag har en bebis.. Okej kör med lite undanflykter men det var verkligen inget för mig. Men bäst att hålla dörren öppen ifall man måste jobba mer dagar..
Nu ska jag nog krypa ner i sängen till mina pojkar.. Som faktiskt var och hälsa på mig på jobbet idag.. Neo gillade det.. Fast han gillar jobbet i Sverige mycke mycke mer där är fler tjejer han kan charma.. Hahaha..
Och nu när jag har fått jobb kan jag äntligen beställa lite nagel grejer.. Ohhh längtar.. Mina naglar ser bedrövliga ut tack vare den sista påfyllningen.. ALDRIG MER!!!!
Neo spanar flickor på stranden

Kommentarer
Postat av: Tette

Äntligen en bild på mormors favorit. Kram pågen.

2011-10-27 @ 16:15:50

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback