25 halva tiden till 50.

I onsdags blev jag 25 eller ja den 12. Men internet har segat så fruktansvärt så bilderna har inte kunnat läggas upp så inlägget har legat på vänt :P.
Absolut ingen större skillnad på något men jag hade en helt fantastisk dag.. Har haft en tradition när jag bodde hemma (ja även efteråt) att ja har fått frukost på sängen. Hålkakor, chocklad mjölk, marängsviss och detta serverat på en blå bricka.. Så ja hade lite funderingar hur denna dagen skulle bli utan detta, men jag överlevde och den blev underbar. Fick frukost på sängen eller frukost o frukost. Glass, maränger och champagne för att vara mer exakt och faktiskt på en bricka med blåa kanter.. Sen åkte vi inte till puerto rico för att äta subway. Mitt favoställe.. Mums mums.. Precis när vi parkerat bilen tutar en bil som svänger om och kommer o parkerar framför oss, det var Johan o Elisabeth som oxå hade i tankarna att äta subway just denna dagen.. Konstigt men trevligt sammanträffande.. Men det blev en frukost på subway tillsammans med dom. GOTT!!! Neo blev oxå ett fan av Italian B.M.T.. :) stackars Lukas som kommer bli ner röstad alltid med val av matställe..
Efter subway åkte vi hem till mogan igen och nästa sak på schemat var ubåtsfärd. Det var en häftig upplevelse man såg vrak o massa fiskar. Fördelen me att titta på de genom ett ubåtsfönster var att man slapp fiskarna som kunde röra en :) ja har en liten fobi mot de där små sakerna.
Sen handlade vi minipizzor och satte oss på takterrasen med en drink och låg o solade.. Helt underbar dag..
Kvällen avslutades med en jätte god 4 rätters middag på Quital. Helt underbar mat.
Förätten var hummer risotto i champagne glas, med grönsallad i hummern och en hummer cappucino. Den var helt makalöst god. Trodde aldrig jag skulle gilla den. Ni vet ju hur kräsen jag är med mat. Men herregud va gott de var.. Till o med Lukas var imponerad de händer inte ofta..
Man hade bordet hela kvällen och man fick nytt vin till var rätt. Är man nere i puerto de mogan så är ett besök dit verkligen att rekommendera. Dock måste man resevera bord. Men de är värt både tiden o pengarna.. Och jag som inte tycker de är värt att lägga pengar på att äta en god middag när man lika gärna kan äta spagetti bolognese.. :) men ja har ändrat mig nu..
Jag tackar för alla födelsedags hälsningar och om det är någon som skickat till mitt svenska nummer så är det absolut inte jag som är otrevlig som inte svarat.. Mamma och jag lyckades komma fram till igår att det inte existerar förtillfället, de har försvunnit i nrflytten och inte dykt upp på mitt kort som det skulle.. Tack tre ni lyckas då alltid klanta till de.

Kommentarer
Postat av: tette

Den 12 gick vi 8 personer och saknade dig. Det var kul att det bleev så lyckat för dig. En hälsning från Molly(duktig musfångare),Aremis,Philadelphia, Camelia, Milli,Kjersti,far och jag. Kramar

2011-10-20 @ 16:16:00

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback