10 timmars shopping.. :)

Nu är vi äntligen hemma efter vår stora shoppingtur, kan ju säga de blev riktigt mycket shoppat.. Jag behövde nya kläder med tanke på att jag glömde nästan ALLA mina kläder i Sverige.. Hade bestämt mig att shoppa för 70 euro.. Lyckades och fick jätte mycke kläder. Ett par byxor, tre par underkläder, en bh, en klänning, ett par leggings, tre t tröjor, en kjol, en tjokpolotröja och en one piece. Jag bara älskar outlet affärer.. :)
Första stoppet gjorde vi på ett shoppingcenter vi inte varit på innan men blev tipsade om att de var bra.. Det roliga var att hela vägen till shoppingcentret tjatade jag om att jag ville till primark. En gammal kollega som var här nere i förra veckan tipsa om primark, att de hade helt sjukt bra shopping. Tack Amanda för tipset.. I like it!! Det visade sig när vi kom till centret var den affären där :) bra shopping lika så i resten av varuhuset.. Gilla gilla.. Efter de centret var avklarat åkte vi vidare till Las Terrazas (nästan bara outlet) för Lukas skulle hitta skor och vi skulle handla mat.
Detta var va ja fick ihop. Även Lukas och Neo hittade lite.
Men med tanke på jag hade minst garderob fick jag mest :)



Hittade oxå en onepiece som Lukas tvingade mig att köpa för jag tjatar om att beställa en. Den fick duga sålänge men den är varm som fan så den får följa med på vinter semestern till Sverige i jul :)
"Muuuuu"

Nu ska vi röja upp lite efter shoppandet och krypa upp i soffan och kolla på CSI och dricka sangria.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback