Stranden, hårt liv man har

Idag har jag o alice bara varit på stranden.. sen stack jag iväg och jobbade i två timmar..
Så skönt att träffa henne igen och ja bara va.. De kändes verkligen inte som om de var snart ett år sen vi sågs sist.. Men va fan de e ju bill & bull..
Och nej inga bilder idag heller.. Ser sladden ligga där men orkar verkligen inte hämta den leta upp kameran och börja klydda.. ja ja vet jag är lat.. men som sagt har man ett sånt tufft liv och måste ligga på stranden hela dagen imorgon så blir man lat.. De är ju sååå jobbigt :P
och ja vet faktiskt inte varför jag sitter här o skriver.. trött, sliten och har en jobbig stranddag framför mig imorgon..
Men just det har hittat nytt kvällsnöje.. Sätter mig framför datorn med ett glas vin i handen, går in på facebook och läser på mammor i skåne.. De där är värre än en såpa.. Herregud säger jag bara.. Såna diskussioner om ingenting.. meningslösa bråk och onödiga kommentarer.. Svin skoj att läsa.. De är nästan så man kunde gjort debatt program av den sidan.. Ja ja vet ja är lite elak som sitter och roar mig på andras bekostnad men de e så patetiskt ibland, de är som ett stort skämt.. ibland undrar man verkligen hur folk tänker när de kläcker av sig kommentarer.. Och jag är väl inte bäst på att tänka först och prata sen men hoppas jag har lite vett bakom skallbenet..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback