Shopping dag

Idag har vi varit på las terrazas och el midori och shoppat.. :) Mmm me like.. Blev halsband, ring, öronhänge, massa linne, tjocktröja, byxor till neo och en jacka..
Och så har jag varit på flygplatsen och lämnat Alice, hennes mamma och vännina.. Hoppas de har haft en trevlig vecka.. och jag hoppas på ett besök snart igen.. :) Så nu är de tomt och ensamt på stranden igen.. :( så alltså slut på mitt solande..
Ser på facebook att alla bakar lussebullar och julpyntar.. Vill oxå.. Men har inte så mycke jul känsla.. svårt när man är van vid kyla och vintermörker.. Men imorgon ska vi iaf sätta ihop vårt pepparkakshus jag köpte på ikea i måndags.. Så alla ni som håller på med sånt ge mig gärna en tanke..
Ska dock försöka få ihop lite julkänsla.. Nu ska vi ut och leta efter en adventsljustake.. Ikea hade ingen och glömde kolla primark idag :(

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback