Kändisar på stan

Ja eller inte riktiga och jag kommer verkligen inte på vem dom var.. suck suck suck..
Det är ett kändispar, två barn, en runt 1 år och en 3-4år... Han är med i någon tv serie där han spelar rätt lugn har jag för mig och hon är med i nåt humor program tror jag (där hon kanske ska föreställa lärare), hon har glasögon och pratar lite konstigt.. Såg han i något program för ett tag sen..
Hela kvällen har jag gått och tänkt på vem exakt det är.. Det är så jobbigt att känna igen någon så mycket utan att kunna placera de.. Så nu får jag väl börja handla på Hipperdino istället så jag kan kolla igen och hoppas på att de inte åker hem imorgon eller något..
Ja inte hela kvällen har gått åt de.. När vi gick i tankarna på vem de kunde vara hörde vi massa trummor och musik så var tvungen att kolla upp va de var.. De var ett uppträdande med grupper från Danmark, england och gran canaria.. Grupperna från gran canaria var barngrupper som dansade, de var så underbart söta.. Danmarks grupperna bestod av gamla gubbar och tanter som dansade och ja såg jätte roliga ut. England var några ungdomar som gjorde volter.. Jätte häftigt var det iaf..
Nä nu ska jag återgå till mitt slöande vid tvn.. Har ni några tankar på vem de kan vara så måste ni skicka.. Det tar kraft att tänka och inte är ju jag den som slutar heller..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback