ingen rolig dag

idag var det ingen rolig dag på jobb idag.. de har lovat mig fulltid om jag sätter neo på dagis.. och när jag ser schemat de fixat ihop är det 20 timmar plus de tagit in en till.. det var en dag som de var att jobba mellan 11 - 2.. sen skulle ja jobba hela söndagen.. ska neo gå på dagis 5 dagar i veckan hela dagarna för jag ska jobba två dagar sen vara ledig resten och jobba när han är hemma..  blev givetvis ledsen för de där och förklarade situationen om de lovat ja skulle vara ledig helgerna o skulle få nästan fulltid så får de ju bli lite så ändå.. Men men de lovade att se över det så hoppas de.. nu gör det inte så mycke dock men när lukas slutar pappa ledigheten så är de ju inte alls lika skoj för ska ja jobba fredagarna som ja gör nu måste neo ändå vara på dagis 5 dagar i veckan.. kul..
va tvungen att skriva av mig lite.. hoppas de löser sig iaf..  Trivs så jäkla bra där så vore trist att behöva sluta nästa år..
Nu till en annan tråkig sak.. vårt pepparkakshus håller på att gå sönder redan.. de var för varmt här inne så taket har sjunket ihop... :( stackars huset.. nä ingen bra dag de här.. så nu hoppar jag snart i sängen o hoppas på en bättre morgon dag...

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback