En trött dag

En riktigt trött dag idag.. Jobbade inatt och Neo vägrade sova.. Tro fan de när han sov hela dagen igår efter vår vansines färd till Las Palmas dagen innan.
I tosdags skulle jag iväg till Kinetics grossisten i Las Palmas. Vi åkte vid halv 5 och det skulle ta en timme dit. Lukas hade så ont så jag fick köra. 1 har jag inte kört bil sen vi kom hit i september, 2 vi bor i världens enda enligt många och vägen hit är inte den roligaste och 3 Las Palmas är hemskt att köra i. Smarta jag hade inte kollat upp en karta utan enbart tagit vägbeskrivning. Så vi blev totalt lost. Utan karta, bilar överallt, konstiga skyltar och två trött personer i bilen kan bara sluta i kaos. Men jag kände ändå på mig att jag var i närheten, till sist fråga vi en bensin station ( som inte kunde engelska eller hade någon karta) men vi lyckades få ihop de till att de låg två kvarter bort, de gjorde de. 5 i halv 8. 5 minuter innan de stängde sprang jag in i affären.. Phu.. Sen på hemvägen blev de matshopping till den affären oxå stängde.. Och hemma halv 1.. Riktigt trötta och slitna..
Så slutsatsen av den helvetes trippen var aldrig mer Las Palmas.. !!!! Håller nog mig hellre här nere i söder. Nästa gång får sakerna skickas.. Men jag fick iaf mina nagel saker nu så jag kan börja jobba med det oxå snart..
Ikväll ska vi iväg till Elisabeth och Johan. De skulle äta något konstigt så får se hur jag överlever de där.. :P men alltid trevligt med trevligt sällskap.. Mina dag planer ser ut att ha gått i graven skulle blivit stranden ( Faktiskt neo´s val) men de ser lite mulet ut så då behöver man ju inte ligga och pressa när de finns massa andra dagar på året..

Kommentarer
Postat av: Alice

Bara så du vet ska vi pressa satan om typ en vecka ;)

2011-11-12 @ 10:52:34
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback