En liten snabb uppdatering

Hej allesammans.. Idag har jag varit och hämtat min bull på flygplatsen hon kom med sin mamma och hennes vännina.. Shit va bleka dom var.. Haha.. Jag som inte tycker jag är ett dugg brun om man jämför med Lukas fick svaret att jag nog hade lite färg ändå :P
Sen var det jobb för min del.. Känns lite trist att jobba när dom är här men va gör man inte. Vi kommer få en super vecka ändå tror jag..
I lördags var vi i Palmitos park och kollade på alla fåglar. Riktigt häftigt de hade en show där vild fåglar som stora gamar, falkar och annat flög rakt över ens huvud så man kände vind dragen. Helt sjukt vad de var tränade.. Sen såg vi delfin show och bestämde oss för att vi lätt skulle ha en timmes egen delfin tid nästa gång de kostade faktiskt inte så mycket.. Tror 2 pers låg på 150€. Lätt värt de iaf.. Sen tittade vi på papegoj show.. De gjorde massa trick och så.. Mest en barnshow men den var rolig ändå.. Neo gillade vildfågel showen bäst han satt med stora ögon och tittade på dom. Jag var mest livrädd för de skulle ta honom när han satt där med sin riskaka och vinkade..
Bilder från parken kommer senare. jag orkar inte bråka med datorn idag.. Har redan slängt iväg ett argt meddelande till försäkringbolaget som har hand om min egna dator för de vägrar ge mig den eller en likvärdig tillbaka.. De vill ge mig en större.. Blläääää för dom..
Idag var jag på mitt favo shoppingcenter innan jag plockade upp apan med sällskap.. Var på jakt efter en tjock tröja. Är ju riktigt kallt nu för tiden.. Det slutade med ingen tjock tröja utan ett par jeans, en par  trekvarts jeans, ett par shorts och en tröja.. För 24€.. De ni.. Trekvarts jeansen var dyrast de kostade 15€. så allt annat för lite mindre än 90svenska kronor.. De är bra de.. Jag bara älskar Mango Outleten.. Kärlek till den..
Mitt tredje försök att plugga spanska gick oxå i kras förresten.. Vi hade anmält oss till en spansk kurs på svenska skolan här men vi har ingen stans att göra av Neo så de gick oxå i kras.. De är nog inte meningen vi ska lära oss spanska.. Så där någon som har något mer tips än Komvux, Högskolan och Här nere???
Nä nu får jag väl hoppa i sängen.. Imorgon blev det stranden, måste ju bättre på brännan lite.. Ska oxå hoppa in och jobba två timmar på dagen.. Men men.. Godnatt alla..
Saknar er alla vänner och kan tipsa om att de finns billiga flyg ner hit nästa vecka så är det någon som känner de har lite tid över är ni jätte välkomna..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback