En fika?

Saknar faktiskt att bara kunna lyfta luren och ringa en vän och fråga om en fika eller lunch eller vad som.. Efter jobb idag satt jag och pratade med en av cheferna en tjej som är lika gammal som mig på en bar precis nedanför mig om hur ensam man kunde känna sig här.. Här är knappt några ungdomar och även om man stormtrivs saknar man ändå de där att bara kunna lyfta luren och någon finnas där.. Missförstå mig rätt nu jag älskar detta stället men ändå så saknar man er.. mina älskade vänner.. Men men när mogan får motorvägen kommer det väl lite mer folk hit, då är det inte längre världens ände utan bara någon minut bort.. :)
Imorgon ska vi ha möte med killen som ska hjälpa oss med dagis så lille Neo slipper dras me sina trista föräldrar dagarna i enda.. Sen lätt stranden måste kämpa på min bränna... Såg ett blogginlägg av min lilla bull hur hon tränat massssaaa, varför förstår ja inte hon ser redan bra ut.. ge mig den kroppen bull.. nuuuu!!!!!.. Okej det var några år sedan jag var vältränad sist men de går inte åt rätt håll precis.. :S Men man har inte tid nu för tiden.. O gymnet här nere har aldrig öppet när jag har tid.. Men iaf hon kommer ner snart så hon får väl ha kroppen och jag har brännan.. :P
Just det imorgon ska vi oxå prova trams tennis som Lukas så fint kallar de.. Även kallad paddel (tror det iaf) tennis men ändå inte med trärack iaf.. Alla spelar de här så vi får oxå göra ett försök..
Nä nu kommer mannen min och tjatar på mig en tredje gång att jag ska lägga mig så får väl göra de.. Hejsvejs..

Kommentarer
Postat av: Alice

Aw söööt du är! Tack finaste Bill! Snart så ses vi!

2011-11-06 @ 19:34:25
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback