eller jo denna dagen var inte helt världelös

JAG HAR BLIVIT FASTER!!!!!! Till en liten flicka som ska heta Molly.. Har inte fått se bild än för min mobil kan inte ta emot mms.. så får väl snällt vänta till någon vill maila bilden till mig.. ohhhhh.. vill se nu... Önskar min kära bror och elise all lycka och ni har verkligen en underbar tid framför er.. Jag längtar så till jag får träffa er tre.. <3 till er..

De blev på dagen prick 11 månader mellan kusinerna.. Idag blev min lilla underbaring 11 månader..
Världens underbaraste Neofisen.. 11 månader sedan.. Tiden går fort
Herregud va han har växt..

Kommentarer
Postat av: tette

antligen en bild på mormors älskling. skickar en bild på Molly så fort jag hittar min kabel. Lovar. Hon är så söt så. Kramar

2011-12-01 @ 10:45:34

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback