Det lönar sig att vara envis

Ni som läste mitt förra inlägg vet hur irriterad jag varit på phonehouse.. Skickat med de fram o tillbaka under flera veckor.. Nu har de äntligen ändrat sitt beslut så jag vår välja mellan den förra datorn de ville ge mig.. en acer eee någonting.. och en samsung galaxy tab.. taben har exakt samma storlek som min förra dator så det känns skönt.. Så nu hoppas jag jag hinner få den till jul.. Han på Phonehouse i Trelleborg drog nog en lättnande suck när försäkringsbolaget ändrade sitt beslut..

Ikväll är det millenium på tv.. Hoppas nu de sänder rätt så man kan ta bort dubbningen.
Nu ska ja sopa golvet de behövs efter Neo har ätit.. Tonfisk passade visst inte herrn ikväll..



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback