Bill & Bull

Ikväll har det varit jobb.. Var ensam oxå för de andra skulle kolla in en ny bar som öppnat.. Efter stängning skulle vi ta en drink på bohemia.. En drink som blev flera.. Trevligt iaf..
Om en vecka kommer min bull.. Längtar massa och tror det kommer bli super duper skoj.. Kan de bli något annat med bill och bull i farten.. Huaaaaghhhuuuaaaa... Eller va säger du bull?
Long time ago och mycket har hänt. För två år sedan var det bill och bull mot världen med nya äventyr var och varannan dag.. Nu sitter jag här med familj på en ö en bra bit ifrån Sverige!  Vad hände? Men jag har iaf alltid sagt jag skulle sitta med familj innan jag blev 25.. men trodde dock aldrig det skulle hända..
Men iaf nu sitter jag här och har en sovande sambo och son i rummet bredvid.. Va händer? Är det verklighet eller är det dröm?
Jag och Lukas pratade om allt i vårt liv när vi hade vår slappe söndag i söndags.. Vi är verkligen en familj.. Konstigt men sant.. Vi har en alldeles underbar son och vi bor i ett dröm paradis.. Hum va är hacken? O de konstiga är att det finns ingen. Inte vad vi har kommit på än iaf.. ?!! Visst vi har problem med mycket som alla andra har och när de dyker upp kommer alla på en gång..Vi är små olycksfåglar ibland.. Men allt löser sig på ett eller annat sätt..
Nä usch herregud hur blev denna klockan 4 :S Bäst att dyka i sängen.. Puss o godnatt.. Måste vakna med solen så jag lyckas pressa lite..
Usch nu kände jag att detta rann iväg till meningslöst bloggande igen..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback