Aremis och lite meningslöst bloggande

Sitter och har lite aremis abstinens nu.. Saknar han massa.. Mattes lilla bustroll.. Men som sagt vet han är i goda händer.. Får ta och pussa på han extra mycket i jul.. Så håll tummarna alla nu att vi hittar en bra lägenhet där muppas och aremis oxå får lov att bo till nästa säsong.
Denna helgen har varit en riktigt slappe helg. I lördags var vi hos elisabeth och johan och åt palt.. Vet inte riktigt vad ja ska säga om det.. Det gick att äta iallafall och ni flesta vet ju hur rädd jag är för nya saker.. Neo älskade de iaf.. Men han älskar ju allt som går att äta.. Efteråt blev det ett barbesök på en gamling bar.. Jag var dock fortfarande helt död efter fredagen med lite sömn och massa jobb så satt mest och bara va.. På hemvägen blev de mcdonalds i puerto rico.. Najs de där :P
Har lovat mig själv och massa andra att jag måste bli bättre på att blogga.. Men är det verkligen folk som läser ens meningslösa bloggande.. Jag skulle skaffat en sån där så man såg var alla människor läste den ifrån och hur många men de blev bara konstigt.. kan inte folk lämna ett litet spår istället så man vet.. :P Nyfikna jag är nyfiken..
<3

Kommentarer
Postat av: Marie & Ella

Vi läser så ofta vi kan =)

Kul att fälja ert lilla familje liv där nere,hoppas ni mår bra alla.

Hoppas vi kan ses när ni kommer "hem" över julen =)



Många kramar Marie & Ella

2011-11-14 @ 12:42:25

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback