Aldrig mer Phonehouse

Fy va arg jag är.. Gåttt snart tre månader sedan jag lämnade in min dator.. Och de vill ge mig en större, tyngre och tjockare dator.. Blääää för dom.. Så har man gått och betalat försäkring för man skulle ha någon säkerthet på sin dator så har man ändå inte de.. Kunde lika bra sparat de där pengarna och köpt en dator jag ville ha nu istället.. Bläää för dom igen.. Så skaffa ALDRIG phonehouse försäkringen.. Iaf ha den inte under lång tid.. Visst har man en jätte dyr dator så hade de ju varit bra.. Men min dator kostade bara 3000 när ja köpte den.. Och nu måste ja betala 500 kr för en dator som jag inte vill ha som har ursprungspris 1000kr.. tack för den.. blää igen.. usch så arg ja e..
Tycker däremot lite synd om stackaren jag lämna in min dator till.. Han hade precis börjat, tror de var dagen innan.. Och jag var hans första inlämningskund.. Stackars han o så får han mig som inte är speciellt trevligt när jag är arg.. hahaha.. Men men han gjorde ett tappert försök med jag slänger med en väska om du tar emot den nya datorn...
Men som sagt jag vill inte ha någon större dator.. hade jag velat de hade jag väl köpt en från början!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback