wiiiee nu kommer ja kunna sova

Nu vet jag vem den mystiska kändisen på hipperdino var.. tack spansk tv för ni visar svenska serier..
Vi satt o tittade på millenium nu ikväll och vem var inte med där, jo den skådespelaren jag letat efter namnet i några dagar nu.. Lukas blev tyst nu iaf för när han såg han i affären sa han bara att ja inbillade mig att de var nån känd och att han inte alls visste vem de var eller kände igen honom.. Men där fick han...haaa.. Han sa till o med själv de var han nu när han sett han på tv.. Så nu vet jag att daniel gustavsson har semester här med fru och barn.. Neo spanade in hans dotter som är i hans ålder.. de utbytte blickar i kassa kön.. De ska börjas tidigt ju.. Om det inte är han så är det en sjukt bra kopia iaf.. Så någon som vet va daniel gustavssons fru heter?

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback