varför använda uv lampa när det finns sol ljus

Fixade till mina naglar idag.. När jag var på kinetics i las palmas var jag i valet och kvalet om jag skulle köpa uv lampa till överlacket.. Det blir ju så himla mycket snyggare.. Men i och med jag bara skulle ha akryl nu till att börja med kom jag fram till att jag kunde ta den vid nästa beställning..
Första gången jag fixade naglarna polerade jag upp glansen med en tre stegsfil.. Blev jätte bra resultat men tyvärr så gulnade själva nagelplattan lite sen.. Kan bero på min över användning av sololja men men.. Så denna gången tänkte jag jag provar uvglanset o lägger de i solen ska ju ändå ligga här ett tag.. Satte på uv glanset sträckte ut handen i solen o pofff var de torrt.. Kände på det efter 30 sek och då var de redan stelnat rakt igenom..
Då märker man hur sjukt stark solen är.. Men men nu fick jag snygga naglar iaf :)

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack för tipset duue! :D

2011-12-01 @ 16:58:31
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback