Residensia , check

Nu är äntligen allt betalat.. eller nä skulle visst tillbaka till arguineguin igen och skriva in mig igen.. jätte konstigt system de här.. :S men men.. Nu är de krånliga fixat iaf.. är så stolt över mig själv.. :)

Det har även blivit en lite tripp med Elisabeth till las terrazas.. Hittade två tröjor på Mango idag igen.. Konstigt att man nästan aldrig går ut därifrån utan påsar men men.. Har oxå varit på julklapps jakt men hittar inget.. Jag vill inte köpa bara för att utan det ska vara något klockrent..

Har oxå fått se bild på brors dottern idag..ÄNTLIGEN!!! hon är bara så himla söt så nu längtar jag hem till Sverige massa så jag får titta på underverket.. de gjorde ni bra ola o elise.. :) En av bilderna var hon jätte lik Neo när han var några dagar gammal.. Märks de är släkt..

Rätt? Fel? Ett svar vi aldrig kommer få reda på.. Men men.. Bara att försöka gå vidare och släppa tankarna..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback