Otrogna, båda två.

Jag vaknade till vid 5 idag för Neo hostade massa och var så ledsen över sina jäkla tänder.. men tror jag mest vaknade av att jag var sur på Lukas. Jag hade drömt att han var otrogen mitt framför ögonen på mig.. Jätte konstig dröm.. Somnade om och tänkte jag måste skälla på honom när han vaknar för han är otrogen i mina drömmar..
När vi vaknade för dagen och låg och drog oss i sängen (hade ingen tanke på min dröm) så säger han plötsligt.. Förresten jag är sur på dig.. Jag bara jaha.. Han svarade ja du var otrogen inatt i mina drömmar med en kille från kalmar.. Kom på min dröm och berättade den för honom oxå.. Märkligt sammanträffande.. Undra vad de betyder..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback