2 veckor och 1 dag till Sverige

Om två veckor och 1 dag befinner vi oss i Sverige.. Brrrr kallt.. Har hört jag inte ska klaga på att vår lägenhet är kall när den är 20grader.. Just nu sitter jag och fryser i min tjocktröja och ska krypa ner i sängen med duntäcke och filt.. Kommer frysa ihjäl under de två veckorna i Sverige.. Mycket som ska hinnas med.. 4 dagars jobb, julafton, 1års kalas, nyår, träffa alla vännerna och givetvis pussa massa på mina älskade djur som är sååå saknade.. Blir en tripp upp till Philadelphia såklart.. Som lever livet uppe i skogen och bossar över pojkarna.. That´s my girl.. :)


Igår på jobb pratade jag med en som skulle ge mig lite nr till lägenheter som vi kan ringa på. Måste hitta en ny så vi får ta med molly och aremis..

Kommentarer
Postat av: syster

Du får inte ta med molly eller aremisstag de trivdes hos oss speciellt molly o misen trivs med Milli

2011-12-08 @ 10:17:46
Postat av: syster

Du får inte ta med molly eller aremisstag de trivdes hos oss speciellt molly o misen trivs med Milli

2011-12-08 @ 10:19:16
Postat av: my

VIsst är det härligt att det snart är jul och att vi snart ska hem till Sverige. Hur länge ska ni vara hemma? Vi kanske springer på varandra på stan. :)



Jag har utmanat dig i min blogg, gå in och titta på dagens inlägg!



Ha det bra!

2011-12-08 @ 12:50:23
URL: http://sittinginarainbow.blogspot.com

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback