en ledig söndag

det var riktigt skönt.. Efter bröllopet igår var vi båda rätt utpumpade så det blev en lååååång morgon.. Lukas bror gifte sig igår och vi har hållit i de mesta som rörde personal, spriten och förätten.. Men vips så råkade visst lukas bli den som hade koll på allt så stackarn såg hel stressad ut hela tiden när alla drog o slet i han.. Efter MYCKET klydd och en lång fredag kväll med soppkokning blev iaf det lördag och Marie o Ludvig gifte sig.. Jag sminkade och fixa naglarna på Marie.. Riktigt skoj hon frågade mig :D De hade sådan tur med vädret fast det blev en kall natt.. Det gick väl an för dom som drack men jag höll på att avlida..

Idag blev det en tur ut i huset där min duktiga pojke städade pelets maskinen så det inte går sönder o vi får någon värme i vinter.. Orkar inte med att några element går sönder igen..



Titta så duktig han e :D

Kvällen har bara bjudet på lugn.. Film och hemmagjord lasagne.. Mums..


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback