Banlyst från köket

Nu har jag misslyckats ännu än gång.. Min kära pojkvän idiotförklarar mig gång på gång.. För någon vecka sen bad han mig steka korv.. jag tyckte dom blev jätte fina.. men enligt honom så såg dom katastofala ut.. Och idag bad han mig fixa min egna dippa till grönsakerna, vilket jag enligt honom sen inte heller kunde.. Men hallå.. Jag tänkte bara lite fel.. Dippan kanske inte blev så flytande men den blev god.. Och sjukt mäktig.. Så nu har jag blivit förbjuden att laga mat.. Iaf till honom.. Jag själv anser min matlagning är jätte bra.. Lite begränsad kanske men jag kan iaf laga tre fyra saker.. så ha... de ni..




Lite klumpig men god =D



Nu kallar promenad med min lilla söta vovve som är sjuk idag.. Stackars lilleman han är så ynklig.. Han blir itvingad fil och det är inte alls roligt om det ligger i hans tallrik.. Jag fick demonstrera för honom hur man skulle göra men de gick ändå inte.. Dåligt lärare eller konstig hund.. tror mer på det sista ;)


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback