Vissa saker är nog ödet..

Satt precis och letade flygbiljett hem.. över 6000 kr skulle de kosta att åka till stockholm på tisdag.. Då kan jag lika gärna stanna och spendera 1000 kr omdagen här och åka hem när biljetten egentligen ska gå.. Men det var väl ödet.. Så undra vad som ska hända i veckan nu då.. Något bra får jag hoppas..
Idag har de varit en sjuk slappe dag.. Vi har bara varit och handlat imorse ( eller i middags kan man väl säga ) det blev en mysig frukost på terrasen med massa pålägg.. Mums för baugette. Sen har vi faktiskt inte gjort något vilket kan vara rätt skönt för man blev helt bränd igår trots alla avbrott.. Så har faktiskt bara varit inne.. L har jobbat lite och jag har sovit.. Kvällen bjöd på lite pizza som vi tänkte vi lätt kunde orka äta men båda var jätte mäta efter en halv.. Så krister och karin kom och kidnappa den sista..
Jag har kommit på vart 50% av min lön här nere kommer gå till.. Myror och kakelacks gift.. Sådan invassion, speciellt av äckliga myror.. Tappar man en lite smula har man miljoner myror på den sedan.. Får väl dressera lilleman till att fånga såna äckliga saker.. Men då lär han väl sig att ta med dom upp i mattes säng och lägga dom på huvudkudden.. Mitt lilla busfrö.. Saknar han massa.. Vill hem o pussas med honom nu..
Men nu har jag en annan som söker lite uppmärksamhet här.. O några gnälliga killar orkar vi inte ha.. Räcker att jag är ett pmsfall för tillfället.. så hejdå gott folk..

Kommentarer
Postat av: Alice

<3

2010-08-08 @ 23:10:06
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback