utelåst

måste gnälla lite extra..igår ville nog inte min kära pojkvän ha sällskap i sängen.. Jag och lillen skulle på en snabb promenad innan sängen och jag tar mina nycklar.. Det lilla osmarta jag inte tänkte på var att jag o Kajsa varit och handlat innan på dagen och att jag då inte ville ha alla nycklar med mig.. så jag tog ur hemnyckeln..dumt dumt dumt.. Det insåg jag sen när jag skulle öppna dörren där nere.. Tror ni Lukas är en sån som sover med ljudet på på mobilen? NÄ så klart inte.. Jag ringer ringer o ringer.. o ingen svarar jag ropar men han hade hunnit somna på dom där 10 minuterna. hur man nu lyckas med de.. Som tur va hade jag snälla grannar som steg upp ur sängen och öppna för mig.. Hade inte dom varit vakna hade jag snällt fått sitta där till kl 6 när dörrarna öppnas igen.. Kunde gått illa.. Behöver jag tillägga att Lukas fick en riktigt utskällning när jag kom upp? :P

Igår blev det mycket shoppat med Kajsa.. Trevlig dag de där.. Man träffar vännerna alldeles för sällan när man inte har något liv och jobbar alltid.. Foto kommer sen.. :D :P Behövde ju verkligen fylla ut garderoben med kläder som passar.. man börjar ju bli en liten tjockis.. :P

Oooohh såg precis att rena rama rolf går på 4an.. de måste man ju titta på.. looong time ago..  så nu är det tv som gäller..

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback