Tror nog jag är den mest krävande människa som finns nu..

Det blev playan idag.. Eller någon kvart vid poolen innan vi fick åka tillbaka.. Suck.. Ingen glad maria där inte.. Men men, blir väl värt det sen.. Sen var det vidare mot Arguineguins stenigaste strand.. Vi kommer väl oxå att uppskatta den stranden om något år, man slipper turisterna iaf.. Där var tre pers.. Och vattnet var lågt ut idag så bada kunde man inte heller. Gnäll gnäll gnäll på mig igen..
Men kvällen blir rätt lyckad förrutom när dom glömde min ketchup på restaurangen och min mat han bli kall innan ja lyckades få tag i någon som ville ge mig en flaska.. Spagetti Bolognes utan ketchup det går ju inte att äta.. Lukas suckade flera gånger om.. Stackars kille.. :P Men men även jag blir väl normal någon gång.. Efter några sura mutrande från min sida blev de bra igen och vi fortsatte den trevliga middagen. Som iof var rätt god i övrigt.. Vitlöksbröd till förrätt, pasta till huvudrätt och glass med varma hallon till efterrätt.. MUMS... När maten var avslutad blev det vidare till Fusion för ännu lite mer drickande för Lukas och lite mer vatten för min del.. Börjar bli lite tråkigt och orättvist det där.. Jag ska lätt ge igen sen..
Och tro de eller ej här är riktigt kallt nu.. Bara 24 grader.. Frös hela vägen från Fusion till bilen.. Brrrr.. Hur ska jag överleva den sista vintern i Sverige.. Kommer ju dö... Brrrrr..
Kram o puss

Kommentarer
Postat av: Alice

VI ska ge igen dubbelt med det där drickandet!

2010-08-08 @ 15:56:39
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback