Sista dagen

Nu är vi inne på sista dagen på denna resan.. Igår var det så varmt så till och med jag tyckte det var varmt.. 44 grader.. Snitt har legat runt 28 annars med blåst.. 44 grader massa blåst så man inte ens kunde vara ute och varma vindar.. SÅ HEMSKT..
Denna resan blev ju inte riktigt vad den skulle bli men vi har fått ut sjukt mycket av den och vi har kommit fram till att den var jätte bra ändå, nya vägar har kommit fram och andra har stängts.. Speciellt semestern var bra.. Tur man hinner en ensam semester iaf..
Vi har hittat en sjukt bra lägenhet men stooor tak terass. L är helt kär, de enda han pratar om är att han kan grilla hela tiden.. killar alltså.. vad är det med dom och grillar.. Något jag aldrig tror jag kommer förstå mig på..
Idag ska jag försöka tjata mig till lite soltimmar.. Måste ju sola min bleka kropp.. Annars blir det väl som efter cypern folk undrar om man satt inne hela tiden..
Hemfärden känns lite ledsam, trivs riktigt bra här nere.. Man kan ju verkligen leva på noll och ingenting.. Och frukten så god och så billig.. mums.. Så trist att behöva komma hem till allt regn och rusk igen.. Hade de inte varit för min älskade lilleman finns där hemma hade jag lätt stannat.. Saknar min dammboll jätte mycket..
Ahhhh en tanke slog mig precis det är fredagen den 13 idag.. Och jag har visning på min lägenhet.. Shit behövde verkligen att denna visningen skulle gå bra.. Hoppas fredagen den 13 är en turdag för mig då..
Rosa, blått, rosa, blått, rosa, blått.. Snart måndag..
<3

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback