Man lär sig alltid något nytt, men det kan kosta.

Tillbaka i sverige lördags natt. Klockan var efter 12 och jag kan lova att vi fick sota för att vi varit iväg i 2 veckor.. Den där jävla motorcykeln ställer bara till problem.. Nu för tiden kan man visst inte köpa saker precis innan man åker iväg eller en fredag efter kl 4.. Suck.. Inte fordon iaf.. Blä blä blä.. Surt surt surt.. Lördagen blev en sömnlös natt för oss båda, men vi glömde bort de trista beskedet vi fått innan iaf.. Aj så ont jag hade.. Foglossning och sånt mög.. Runt 5 tiden hittade jag en ställning jag kunde sitta i som inte gjorde ont så jag satte mig i soffan la en kudde i knäet och somnade.. Tyvärr gillade inte ryggen det något nämnvärt så det blev bara en timme..

Söndag morgon bjöd på jobb.. Ack så trött jag var.. Och så ont.. Men jag lyckades överleva.. Tur man har snälla kolleger som hjälper till.. Tjejerna gnällde lite på att där inte var bilder på min blogg så får försvara mig än en gång.. DET ÄR INTE MITT FEL!! Trodde att mac var en lika bra dator som min lilla acer men nä då.. Fanns ingen minneskort läsare och jag har aldrig använt sladd så vet inte ens var den är.. Så det blev inga bilder under semestern.. Men nu lovar jag att skärpa mig.. Har min underbara dator tillbaka nu.. :D

På söndagen fortsatte förresten oturen nu för tiden har vi bara en bil.. Vinterbilen starta den jäveln men vägrade gå att köra.. Varför varför varför sålde vi mercan.. Bara varit problem efter det.. Så mamma o pappa fick komma in med en bil så L kunde köra in till Malmö och ha sina kunder..


Gissa om vi var nervösa inför UL i måndags efter all otur som drabbat oss.. Men det var visst lite av en tur dag i måndags <3 Morgonen började med att mäklaren hör av sig och säger vi fått ett nytt bud :D och att dom kunde ta den direkt.. Ja höjde dock det med 10 000 om dom ska ta över de nästa månad, hoppas dom godkänner det..

Sen blev det en "snabb" och då menar ja snabb middag med Nina o Milla innan det var dax att bege sig till Malmö för UL.. Allt såg jätte bra ut.. Och en liten pojke kommer att titta ut :D Längtar så.. Nu har det äntligen blivit verkligt och chocken har lagt sig..


Nu blev detta ett väldigt långt inlägg men va mycket att skriva.. Nu är det dax att byta om och bege sig till Helsingborg för årets tripp till Fredriksdals teatern med hela familjen.. Men först lite bilder från vårt kära Poerto de Mogan där vi har kommit på att vi ska bo när vi flyttar ner..


Kommentarer
Postat av: emma

Mac är bäst! Det är bara du som inte förstår dig på den ;) hehe

2010-08-23 @ 10:56:31
URL: http://happyworkaholic.bloggplatsen.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback