Ett fetto på ingång

Folk säger hela tiden oh det är så fint med gravida.. Kan någon berätta för mig var man hittar nåt fint med en sån kropp?!? Jag har inte hittat de. Okej, brösten blir större men sen när de gått en tid tar en stor fet mage all plats o dom ser ut som små pingis bollar bredvid en fotboll.. Kläderna sitter hemskt, man ser fet ut hela tiden.. Okej det kan kanske va lite fint om man har en tight klänning men det kan man inte gå runt med hela tiden.. Man Går runt o känner sig sjukt klumpig o fet! De värsta e när man e lite mer än halva tiden o man e halv tjock folk som inte känner en ser inte man e gravid.. Nä hallå ja e såhär naturligt tjock! Jag har bara ätit några cheseburgare för mycket! Säger bara usch fy o hemskt.. Nu vill jag att dessa 4 månaderna ska gå fort så lill killen kan titta ut så man ser att de e värt allt illamående, foglossning, invalidhet och fettohet.. Nä nu blev ja lite väl bitter här märkte jag. Nu ska detta fettot fortsätta

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback