....

Idag blev jag väckt av telefonen de var försäkringskassan. Äntligen fick jag pratat med någon vettig person.. Trodde verkligen det kunde vara en tur dag idag.. Men icke då.. Lägenheten blev inte såld.. Någon kärring på Trelleborgs kommun som gjort köparna så negativa.. Ser verkligen ingen mening med att jag ska ha sådan otur med de där.. Men allt löser sig väl i slut ändan det brukar det göra..



I eftermiddags var Kajsa här med syster sonen kan ju säga att aremis var helt utslagen några timmar sen.. Dom leker så fint.. Dock har jag en soffa full med smulor nu för lilla gabriel tyckte de var jätte skoj att ta isönder aremis ben i soffan.. O aremis gillar inte och äta på det benet så finns ju ingen risk att smulorna försvinner om inte jag tar bort dom.


Kan även oxå meddela att jag nog har en blivande takewondo kille i magen.. Som den lilla har hållt på att sparka idag.. <3


Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback