Att Trelleborg skulle vara tusen gånger bättre på något än Malmö trodde jag inte.

Men det har hänt... Palmfestivalen vs Malmöfestivalen.. En klar vinnare var ju faktiskt palmfestivalen.. Fast det är nog inte så svårt att vara bättre än malmöfestivalen iår.. Totalflopp enligt mig..

I torsdags var jag och Victor och fikade i Malmö så gick bara igenom snabbt.. Såg verkligen ingenting som intresserade mig och där var inte så mycket folk.. allt folk befan sig i öltälten. Idag var det en fika med min alldeles underbara Millamannen i Trelleborg och vi gick igenom festivalen.. Allt var bättre.. Bättre stånd, bättre utbud, bättre av det mesta.. Kan ju tyvärr inte uttrycka mig om öltälten då ölen lyser med sin frånvaro från mig i sommar..

Men igår var det en snabb sväng nere på festivalen med Fredrik och My.. Jag satt där och tittade på dom när dom drack sina öl,cider och drinkar..

Kvällen bjuder för mig inte att springa i parken och dricka massa öl och titta på Amanda Jensen som för många andra trelleborgare.. Den bjuder på jobb.. Ikväll är det Björkaloge.. Så har ni inget annat att hitta på får ni gärna komma och säga hej till mig i baren.. :D

Så ikväll kommer jag plåga mitt sug på ÖLLLL ännu mer.. Suck





Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback