en härlig morgon

Steg upp för typ en timme sedan.. (klockan är faktiskt bara halv 11 här nu) dukade frukost på terrasen o vi slog oss ner och åt mitt kantfria bröd och tittade över byn och havet.. Livet?! jaaa!!
Idag blir de inget jobbande utan ska iväg till porto mogan och kolla exakt hur lång tid det tar mellan de byarna, sen blir det även lite playan.. Man kan ju inte komma hem blekare än när man åkte.. Det hände ju min förra semester enligt alla.. Men den lugna o sköna sol semestern utvecklades ju till något helt annat.. eller hur kajsa :P
Ikväll blir det minigolf med lite folk på anfi.. Jag kan ju redan nu säga vem som kommer att komma sist.. Jo jag.. Jag är ju alltid sist när det gäller såna saker.. SUCK..
Nä nu ska jag ta och hjälpa till att plocka in o hoppa in i duschen..
xoxo..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej, jag var i en stad som heter Vecandario eller vad det hetta ligger också på gran canaria den var jätte mysig, 30-45 minuter från las palmas. Kolla in den. inte jätte mycket att göra där kanske men väldigt mysig=)

2010-08-03 @ 13:44:33
URL: http://augustinittonhundranittio.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback