Breakfast time

Blev lång sovning idag.. Men vi var sjukt trötta efter gårdagens minigolf.. Sjukt fina banor, inte alls som hemma.. Jag kom inte sist som jag hade förutspått.. Hade en liten kompanjon med mig ju så måste de var de.. Kom näst sist men låg bra till fram till de sista 5 hålen, då gick de ut för med 6 -7 slag på var bana.. Jag skyller på att kompanjonen somnade..  :P
Nu är det dax för frukost.. Lukas lagat frukost och jag sitter här.. Bra fördelning va? Jag tycker det.. Fast jag duka fram iaf innan jag satte honom vid spisen :P
Idag vet vi inte riktigt vad dagen kommer erbjuda. Det var lite tal om att åka in till Las Palmas och hitta en extern hårdisk till honom men tror vi sovit lite för länge.. Bra för mig för då kanske jag får min vilja om stranden igenom..
Igår var vi runt i puerto de mogan lite mer. Det lutar åt att de blir det mer o mer.. Inte så mycket turister och små mysiga hus.. ME LIKE!
Fast kommer sakna alla mina sötisar där hemma :( ni får helt enkelt ta och flytta med tycker jag..
Frukosten väntar.. pusss o kram.

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback